tisdag 4 maj 2010

Dags att säga adjö?

Japp, mina fyrbenta vänner. Ni läste rätt, efter mycket funderande o många sömnlösa nätter har gammelman beslutat att lägga ned bloggandet. Har bara haft 119 besök - varav 2/3 är min Husse - så utifrån detta dåliga besöksantal har jag tagit beslutet att lägga ned detta med Internet från o med halvårsskiftet.

Bättre att jag lägger ned min energi på mig själv o Husses välbefinnande. Det var som Husse sa, - "Ingen bryr oss om oss åldringar längre, vi är pase´, vi har passerat bäst före datum för länge sedan"

Så jag har lyssnat på Husses argument och insett att gammelman har ingen framtid på Internet, för mycket teknik o programmerings kunskaper inblandat för mig och Husse. Jag kommer att göra mitt första o sista(?) framträdande inför allmänheten den 15-16 maj på kattutställningen i Ale Arena i Bohus (veteranklassen), kommer naturligtvis att rapportera hur det gått för mig, sedan en rapport inför semestern sedan loggar gammelman ut från Internet.

Tack för Er alla som följt mig under min korta tid på Internet.

Varma tassar o nos puss/ Smulan

PS
Har gjort hittat en funktion så att alla kan lämna kommentarer, även anonyma. Ge nu gammelman ett värdigt avslut på hans Internet period o ge kommentarer.
DS

7 kommentarer:

  1. Neej, Vi tycker inte att ni ska sluta, vi har faktiskt varit med sedan starten. Det tar ett tag innan folk hittar en.Ett tips är att gå in på andra bloggar och kommentera då brukar folk hitta till en. Vill gärna fortsätta läsa om dig.Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Vi kommer sakna dig.. Du kanske kan blogga då och då, när andan faller på liksom? Tur vi får ta oss en sista titt på kattutställningen :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad synd! Det är klart att ni måste göra vad som känns bäst, men vi kommer också att sakna er! Matte är inte heller så duktig på alla bloggfunktioner, men undrar om ni menar antalet besök på er "profilsida"? Vi har nämligen lagt vår länk direkt till er "bloggsida" och då ger det nog inte utslag på räknaren på profilsidan. Vi brukar titta in i stort sett varje dag för att se vad våra bloggande kompisar har hittat på. Vi hoppas att lusten att blogga kommer tillbaka! Lycka till på utställningen. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte heller ni ska sluta. Jag visste ju inte om att den här bloggen fanns för två minuter sedan. Det tar gärna lite tid innan folk hittar rätt... *tass*

    SvaraRadera
  5. Hmm, skumt! I min läslista kommer det upp en rubrik om GAIS... Men det inlägget kanske är borttaget? *kliar sig bakom öronen* Hoppas allt är bra med dig, Smulan. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  6. Men nej1 Sluta inte tycker det är roligt att läsa din blogg. Det finns visst en framtid för er äldre!

    SvaraRadera
  7. ... och jag som precis har hittat hit (via www.kattforum.se) ...

    SvaraRadera