fredag 22 juni 2012

Glad midsommar på Er

Trevlig midsommar på Er mina fyrbenta vänner.

Vad nytt sedan jag bloggade sist? Hmmm, jag har blivit rakad på ryggen o på sidorna hos Veterinären i tisdags pga av väldiga tovor i min päls, så nu ser jag ut som den siste Mohikanen. Skrämde vetet ur lill-Berra ur när han såg hur jag såg ut efter efter min hemkost. Enligt veterinären, dvs det där med mina tovor, kan ha med antingen min sjukdom eller att jag helt enkelt blivit lat o inte tvättar mig så bra längre, iofs jag är ju gammal. Skall lägga upp lite bilder lite senare, nu skall vi äta o ha det gott.

Tassar

/Benke

PS
Är det någon fyr-bening alternativt två-bening som vet hur man får in en rubrik på blogger numera, två-beningarna skall ju alltid ändra på saker ting. Kanske därför de bara har två ben?!
Lyckades nu med rubriken men det var väldigt omständigt, måste vara en bugg som min Husse brukar säga
DS

2 kommentarer:

  1. Glad Jamarns MidSommar, Benke och LillBerra och alla kattvänner!
    MysKurr Nova & TassKram Wikki

    SvaraRadera
  2. Skönt att bli av med tovorna, vi ser gärna en bild sen! Nosbuff

    SvaraRadera