tisdag 2 februari 2010

Nyss inkommen!

Hej på Er katter där ute på nätet!

Har just kommit in efter en härlig stärkande nattpromenad.

Vincent gjorde mig sällskap en stund men sedan ville han gå in.
Gissar att det var matskålen som lockade. Ändå bjöd jag honom på
kvällsmat hos mig, men han är hungrig av sig.
Men det tycker jag är bra, att han lägger på sig lite menar jag.
Gillar att ha muskler med mig när jag är ute rör på mig.
Är ju gammal samt konfliktskygg och därför behöver jag
en bodyguard numera!

Husse däremot var inte så glad över att få vänta uppe så länge
innan jag behagade komma in, men han är inte långsint av sig.
Det där har han snart glömt!

Så nu skall jag inta lite föda sedan blir det en lång härlig
vila.

Ha det gott /Smulan

1 kommentar:

  1. Vad kul att du börjar blogga! Ska bli roligt att läsa om Dig! Tasskram

    SvaraRadera