måndag 22 mars 2010

Världens bästa Husse!

Ja, ni läste rätt. Jag har världens bästa Husse. Och om någon kan bedöma detta så är det jag. Jag gillar ju egentligen inte manfolk. Hmm säger ni säkert där ute och undra hur i världen jag kunde adoptera en manlig tvåbening. Enkelt säger jag, han är helt enkelt världens bästa Husse i mina ögon! Kolla bara in min helgmeny nedan...

I lördags fick jag 200g fläskfile´stekt i smör till lunch, till kvällsmat fick jag laxfile´också det stekt i smör, hmmm, de va gott. Idag fick jag grillad ryggbiff med jättegod sås gjord på grädde till lunch, de var smaskens. Min kvällsmat var Sheba's oxkött i sås, min favorit. Nu är jag mätt o belåten och kan se fram emot en lång härlig vila.

Tack Husse! Du förtjänar beröm för att du ser efter mig så bra och ger mig så mycket, inte bara god mat, utan också kärlek och omtanke. Tackar för att du finns i mitt liv.

/Smulan

5 kommentarer:

  1. Hej Smulan! Hit har vi inte hittat tidigare, men vi såg ditt tassavtryck hemma hos Dui och Deco så vi tassade över. Vilken helgmeny du fick av husse! *slickar nosarna* Den förtjänade du förstås. Tur att ni tar väl hand om varandra, husse och du. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Jäklans! 200 gram kött + gräddsås och sheba! Du måste rulla fram :P

    Varför kan man inte kommentera som "Namn & Hemsida"? Det får du se till att ändra om det går :)

    /Tina http://skatternas.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Tackar!
    Nja, jag väger ju bara 4.7Kg o har ett återbesök hos veterinären nästa månad, skall dit en gång om året för att kolla tänder, spruta för något måjs. Så,sist jag var där så vägde jag strax under 5kg och Husse fick då veta att jag inte fick bli lättare än de där 5kg. Så nu ligger Husse lite pyrt till ;-)

    Jag är ny med bloggandet och layout oså e Husse också men vi lär oss hela tiden. Kolla in om några veckor så har vi nog trixat lite med layouter, länkar, bilder mm
    /Smulan

    SvaraRadera
  4. Vi ber så hemskt mycket o ursäkt! Som du vet följer vi din blogg och gillar att läsa den. NU är du med i vår blogglisa. Vi hoppas att du kan förlåta oss.
    Lyxig mat du får! "avunsjuka"
    Nosbuffar

    SvaraRadera
  5. Hej hoppsan du nya kollegaKatt! Roligt med fler missar i kattiska bloggosfären...
    GladPåskTassKram Wikki

    SvaraRadera