lördag 20 mars 2010

Husse har ölat!!!!!

Ja, ni läste rätt!
Husse har varit ute på dåligheter och lämnat mig hemma!
Bowling sa han visst att det hette och tog en väska från garderoben och gick.
Hmmmm! Bowla! Hur kan det komma sig att man kommer hem 02.34
på morgonen/natten när man lämnade hemmet 17.56.
Jag må vara gammal men jag vet nog vad han har gjort! Han har ölat!!!!!

Husse gillar öl, inget blasigt skit med noll karaktär som han säger. Husse är liksom mig en finsmakare. Husse vill ha IPA och jag vill ha Sheba, så på en punkt är vi överens, vi vet vad vi vill ha.
Hoppas Husse fick sin IPA och att jag får min Sheba i morgon.
En sak vet jag säkert, jag kommer i alla fall inte att ha huvudvärk i morgon!!!!

Tass
/Smulan

2 kommentarer:

  1. Han tror säkert att du ska ta hand om honom! Kräv lite lek säger vi! Tasskram

    SvaraRadera
  2. Mjsauuarn's Tack för Cool "RaggarTass"... ♥
    Vi gillar ALLA Katter oavsett ålder,ras & teckning!!!
    Ölen kan din husse få behålla men vi sätter gärna ett "Tassavtryck"...

    Jam Kram & NoseGos från Oss!!!

    SvaraRadera