fredag 28 maj 2010

O brother, where art thou?

(Jag liggande bakom en poserande Berra)

Berra!
Berra, älskade bror! Vart håller du hus? Min Husse försöker att hitta dig!!!! Berra, det var ju du o jag som höll ihop i vår kattunge-dagar.
Det var ju vi två som hittade på allt bus, Bernard var med ibland men både du o jag vet att han var en fegis. Tjejerna var mesar, inte många hyss där inte.

Visst hade vi det kul ihop Berra, med alla de bus vi hittade på. För att vara ärlig så var det ju jag som stod bakom nästan allt av buset. Men när du låg bakom hysen så fick ju jag skulden i alla fall. Du klarade dig alltid undan bestraffningar o banningar, för du var ju charmtrollet. Du älskade att posera o visa upp dig.

Tänker ofta på dig Berra! Hur du har det, vad du gör och hur ditt liv utvecklades. Du vet väl att alla våra syskon har lämnat in för länge sedan, Bernard var den som blev äldst av dem (11 år).

Folk säger till mig o Husse, att du troligtvis inte finns kvar i livet. Men jag vet och min Husse vet också, att du finns där ute Berra!

Jag o Husse vill hitta dig Berra, vi försöker på alla tänkbara sätt att hitta dig. Älskar dig o saknar dig Berra, min bror, min älskade bror! Snälla ge dig tillkänna!!!

/Benke

PS
Klicka på rubriken i min senaste Bloggning. Jag har lagt in en liten överraskning till Er, mina fyrbenta vänner.
DS

3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att han kommer fram! Vi är glada att du är tillbaka! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Får hoppas att Berra, eller Berras människa, ser ditt klagomjau. Visst vill man hitta igen sin bror! Ni verkar ha haft mycket skoj ihop. Söta ni var på bilden från förr. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  3. Angående länken: bra film och många bra låtar, tycker matte! Fast vi gillar O sole miau bäst. ;) Kurr och burr.

    SvaraRadera