lördag 28 augusti 2010

Sommar hälsning

Ja, jag vet att sommaren i stort sett är slut men jag kan inte låta bli att låta mina fyrbenta vänner ta del av sommarhälsningen jag fick av min första mattis (uppfödare) efter min vinst i veteranklassen i Örebro. Jag är såååå glad o stolt över den!

/Benke

"Hejsan! Grattis till vinsten!!, men den var ju väntad, när man är så snygg! Det var verkligen kul och lite omtumlande att träffa dej och din Husse, det var ju ganska länge sen vi sågs Benke. HA en riktigt go och skön sommar :) LENA"

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig hälsning! Vi vet ju vilken stilig katt du är så vinsten var verkligen välförtjänt. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Vilken go´ hälsning hon skickade, din första matte. Vi injamar för fullt, förstås: rätt katt vann! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  3. Undrarhur du har det, det var ett tag sen sist. Nosbuff

    SvaraRadera