fredag 13 maj 2011

Låt mig presentera! (Del 3)

Hallå mina fyrbenta vänner! Nu har det gått drygt en vecka sedan mitt senaste inlägg. Så vad nytt från mig? Jo, Husse ligger sjuk hemma i astma o allergi. Våren har ju fullständigt exploderat på kort tid o min stackars tvåbening lider av våren o nu ligger han i sängen o jöpplar sig.

Jag gillar denna årstid, lukta på blommorna, jaga flygfän mm, i alla fall tillbaks till rubriken. Vem skall jag presentera idag? Eftersom jag presenterade min far i mitt förra inlägg så måste jag ju (återigen) presentera min mamma!

Så här är hon, min älskade mamma, Mantas Cortina!!!


Ha det gått där ute mina fyrbenta vänner, tass-kram

/Benke

2 kommentarer:

  1. Det är så kul att du tassar lite oftare! Stackars husse, hoppas att han mår bättre snart. Det är ju nu man vill vara ute och jaga alla små och stora fjäderfän! Mamma ser ut att vara jättemysig. nosbuff

    SvaraRadera
  2. Tassar ju lite sent om sidor eftersom jag tyvärr "tappat bort" din go blogg :(
    Mehn Nuuuuuuuuuu jamarn's fann vi den igen :)

    /Jam & Kram
    Mjsst...Bilden är underbar ♥...

    SvaraRadera