onsdag 1 juni 2011

Låt mig presentera! (Del 4)


Halloj mina fyrtassade vänner - hundar undantaget vill säga -.

Nu har det gått ett x-antal dagar sedan mitt senaste inlägg. Så vad nytt från mig, tja förutom att det kommer att bli en lång natt för mig idag. Husses favoritlag i NHL har lyckats gå till final - nej, det är inte Vancouver canucks som är hans favoritlag utan the Big Bad Bruins - så nu kommer vi att ligga på soffan fram till 5-tiden på morgonen om det inte blir förlängning. Nja, ni skall inte tycka synd om mig. Jag har fått grillad kyckling samt räkor i min skål, så jag har så att jag klarar en lång natt.

I alla fall nu skall jag försöka återkoppla till min rubrik. Idag skall jag presentera mina syskon som småttingar. Ni som kollade in min blogg i somras kommer kanske ihåh att jag hade en liten tävling som gick ut på att koppla rätt namn till rätt kattunge, tyvärr så var det ingen som lyckades att pricka in alla rätt. Så här kommer (äntligen?) facit.



Sittande från vänster: Beata, Bernhard, Beatrice, Benke (lilla jag), Bertha, Berra.

Japp, det var allt för denna gång. Vi höres!

Tass-kramar från Er ålderman på nätet och jag säger som min vän australiensaren, jag kommer tillbaks.

Ha det gött därute!

/Benke

3 kommentarer:

  1. Skönt att äntligen få rätt svar! Låter som du fått kalaslkäk inför den långa natten! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Men jisses va många miss-bollar i limp-ådan! och vilka bedårande små fjun!

    SvaraRadera
  3. Naw..Sååååååååå söta de är/NosePûssar från oss i ☼

    SvaraRadera