torsdag 22 mars 2012

Vila i frid Farmor!!!

Halloj mina fyrbenta vänner, hundar undantaget vill säga!

Idag är det ytterligare en tung dag i mitt långa liv. Jag har fått reda på att jag har ett blås-ljud på mitt hjärta, så jag har troligtvis inte så lång tid kvar på mitt jordeliv. Sedan gick farmor bort i natt dvs min Husses mamma. Hon o farfar var riktiga kattvänner, jag bodde hos dem på heltid i några månader då min Husse var på Irland o senare i USA och arbetade. Jag trivdes mycket bra hos dem!

Jag fick i alla fall besöka farmor en gång på hennes temporära boende inför hennes cancer operation. Tyvärr så återhämtade hon sig aldrig efter operation utan hon lämnade in några veckor senare.

Ha det gott farmor och om du träffar farfar o mina mammor samt mina syskon däruppe på molntapparna så hälsa så gott till dem och säg att det troligtvis inte kommer att dröja alltför länge innan jag gör Er sällskap där uppe.

Till minne av farmor!

Tassar

/Benke

5 kommentarer:

  1. Vilka sorgliga besked. Vi hoppas att du får en bra tid under slutet på dit jordeliv. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Men så sorgligt med ditt hjärta håller tassarna för att du får må så bra som möjligt &...
    R.I.P lilla Farmor/Jam & Kram

    SvaraRadera
  3. Benke!
    Njut av varje sekund av ditt liv! Vila i husses famn, njut av vårsolen och gläds åt dagen!
    De där blåsiga hjärtana är lite luriga och med tur kan du ha många goda dagar kvar att tillbringa med kärlek, lek och smek!
    Vi alla som lärt känna dig är med dig, det hoppas jag att du känner! Jag har jamat med SkaparKatten och knäpper tassarna och ber att all den tid du har kvar - lika obestämd i sin längd som för oss alla! - ska vara lycklig, fridfull och god!
    Jag har ramat in ditt foto och det blev jättefint, är oerhört rörd över att ha fått det och kommer att bevara det som en värdefull skatt. Tack vännen!
    Hoppas husse finner tröst i sorgen efter sin mor hos dig och Lill-Berra, och den kärlek ni delade!
    Våra liv tar underliga steg ibland, men jag tror det fanns en särskild mening med att du och husse skulle hitta varann - och för mig kommer du alltid att vara en symbol för hur ålder, skönhet och vänskap utöver det vanliga kan höra samman!
    Men framför allt hoppas jag att det dröjer lång tid innan SkaparKatten ber dig komma - en härlig sommar minst! ♥
    Käraste NosPussar Wikki & vänner

    SvaraRadera
  4. Beklagar förlusten! Sorgen, den hör till.
    Blåset i hjärtat, det har jag också, och det stör inte speciellt. Hoppas du har många dagar kvar än!

    SvaraRadera
  5. GladPåskMjau!
    Efter allt Wikkibloggstrul tidigare, så tappade jag totalt klöstaget om vilka jag redan jamat påskhälsning till! Så här kommer för säkerhets skull en idag också! PåskTassKram Wikki & PåskMysKurr Nova

    SvaraRadera