lördag 31 december 2011

God Nytt År!!!!

Nu är det snart dags för ett nytt år igen. O jag - "gamla Benke" går in på mitt 18-åriga levnads år. Inte dåligt för lilla mig, o jag hänger nog kvar i ett antal år till.

I alla fall nu skall jag inte bre för mycket med orden utan komma till saken - förutom det där med Gott Nytt År -. Ni kanske undrar varför min foster-son heter lill-Berra. jo det är en hyllning till min försvunne bror, dvs Husse har inte lyckats spåra upp honom. Så här kommer en bild på mig - Benke - o min bror Berra som småttingar.

Ha det gott där ute o ta det försiktigt nu när två-beningarna blir galna på rusdrycker, lösningsmedel, pulver mm o skjuter pang pang.

(Jag liggande bakom en poserande Berra)

5 kommentarer:

  1. ~ Underbart ~

    ☆。*。☆。。☆。*。☆。。☆。*。☆。
    (¯`·´¯)...............。 ☆。*。☆。
    `·., (¯`·´¯)..........★。\|/。★
    (¯`·´¯).·´(¯`·´¯)...♥ GOTT NYTT ÅR ♥
    ..` ·.·´(¯`·´¯).....★。/|\。★
    /Jam & Kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År!
    Vågar nästan inte jama det men du e riktigt söt där på bilden.

    SvaraRadera
  3. Suck... Önskar att jag hade en bild på mig själv som liten. Får be matte börja spåra sådant också. ♥
    Ni var bra gosiga små bröder, du! Fast jag tycker att du är en jamarns stilig pensionär också!
    TassKram Wikki

    SvaraRadera
  4. Aj aj, hörde att du har ont i tanden. Hoppas det fixar sig.

    SvaraRadera