tisdag 23 februari 2010

Äntligen utgång!

Nu har de äntligen skottat upp alla vägar och gångar i området så att jag och Vincent kan kolla in vårt revir. Bjöd in Vincent på kvällsmat men tyvärr så hade Husse besök och Vincent är väldigt restriktiv och skygg så han vågade sig inte in.

Såg allt att det ryckte i tassarna samt vattnades i munnen på honom, han vill allt gärna med in och få en portion av mitt torrfoder.

Försökte flera gånger säga till honom att det inte var någon fara för jag känner Husses kompis med Vincent litade inte på mig.

Suck!!!! Jag är inne på mitt 16.e levnadsår och han litar inte på förmåga att bedöma tvåbeningar. Är det någonting man lär sig när man har levt så länge som jag, så är det vilka tvåbeningar som är snälla och som man kan lita på.

Ha det gott katt kompisar

/Smulan

1 kommentar:

  1. Ibland är det svårt, du får fortsätta att peppa honom. Nosbuff

    SvaraRadera