onsdag 17 mars 2010

Rör inte mitt Bacon!!!!!

Husse har fått för sig att salt inte är bra för mig! Suck!!!
Så han steker min favorit föda, dvs bacon, men min älskade Husse vad gör du???
Du får inte koka baconet... Inte koka, Husse inte koka, inte koka, inte koka bacon!!!!!!
Saltet o smör smaken försvinner ju... Husse hör du mig inte... Inte koka mitt bacon!!!!!

Rör inte mitt bacon, ge mig det direkt från stekpannan!!! Jag gillar ju salt och smör smaken!!! Husse hör en gammal katts bön... Koka inte baconet, snälla, inte koka bort saltet o smöret!!!! Det är ju oätbart utan den smaken!!! Husse varför gör du detta mot mig???

Jag är gammal nu! Jag behöver lite värdighet och vad skulle lite salt och smör göra för någon skada nu? Jag vill ha levnads kvalité nu när jag är inne på mina sista levnadsår!!! Så Husse!!! Rör inte mitt Bacon, rör inte mitt BACON!!!!

Husse! Älskade Husse, ge mig mitt bacon direkt från stekpannan utan en massa krusiduller!!!!! Älskar dig ju!!!!!

Smulan

3 kommentarer:

  1. Klart du ska ha ditt bacon med salt och smör!
    Lite kan du väl få i alla fall! Koka, det lät konstigt tycker vi! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Du får mjauua lite ynklig & se så där söt ut som bara du kan,så ska du se att Baconen blir din ;)
    Jam Kram & NosePûssar från Oss!!!

    SvaraRadera
  3. Du är väl för söt Smulis!!!
    På husse bara :)

    Kram
    //Tre katter

    SvaraRadera