lördag 12 juni 2010

Pension!!!

Då var det dags för gammelman att pensionera sig!

Husse har ju lovat mig att jag skulle få gå i pension då jag vann min klass, 15b, veteran klassen. Nu bidde det ju lite problem här. Husse trodde nämligen inte att jag skulle vinna i Örebro utan han anmälde mig till Ulricehamn också när han var i farten. Så mitt tillbakadragande från rampljuset och Internet kommer inte att ske förrän efter utställningen där - Ulricehamn - så i slutet av nästa vecka så drar sig gammelman tillbaka. Värmland nästa hållplats för mig. Som vanligt kommer jag att avlägga rapport hur det gått för mig sedan är det tack o adjö för mig.

Denna gång är det definitivt, inga protester hjälper eftersom farmor o farfar inte vet ett skvatt om datorer o de har heller ingen dator i sina ägor. Så gammelman har inte en chans att fortsätta sitt bloggande.

Tassar

/Benke

Bild från Örebro utställningen. Tack till S*Feral Coon's för bilden på vackra, fina, osunkiga Gammelman.

4 kommentarer:

  1. Vi är tacksamma så länge du är kvar! Vi skulle ju önska att dt blir längre förståss. Nu håller vi tassarna för vinst i Ulricehamn men det är nog inga problem så snygg som du är! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Jamar som Dui och Deco, lycka till i Ulricehamn! Synd att du pensionerar dig, men det har varit skoj att läsa din blogg så länge det varade. Hoppas på att din pensionärstillvaro blir alldeles underbar och att Otto och du kan samsas i reviret. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  3. Hejsan ! Grattis till vinsten !! , men den var ju väntad ,när man är så snygg . Det var verkligen kul och lite omtumlande att träffa dej och din Husse , det var ju ganska länge sen vi sågs Benke. HA en riktigt go och skön sommar :) LENA

    SvaraRadera