fredag 17 juni 2011

Låt mig presentera! (Del 5)

Halloj mina fyrbenta vänner eller skall jag säga vän? Det verkar som jag bara har en enda anhängare som följer min blogg! Suck, tja jag vet att jag är gammal o sunkig men lite mer respekt önskar gammalman att han fick.

Ja, eftersom det är så få som följer min blogg så skall jag inte bre med orden utan komma direkt till sak. Denna gång skall jag presentera min stiliga syster Berta, hon blev GIC (Grand International Champion) någonting vi stackars bröder aldrig fick chansen till. Vi ställdes ju aldrig ut tyvärr, förutom mig då som förde familje-traditionen vidare men då var jag ju nästan 16-år gammal. Men jag tror o vet att min syster Berta var o är stolt över sin lillebror! Jag lyckades trots allt att bli BIS (Best in Show) två gånger förra året!

Den andra katt jag skall presentera är min trekvarts bror Alfons, han blev IC (Internation Champion) o han var en stilig Herre!

Så håll till godo här är de, Berta o Alfons.

Hmm! Jag har nog missat lite när jag kollade igenom bilderna. Ser ju att jag också är med på bilden med Berta hemma hos våran första Mattis. Jag visar nämligen upp min fina mage för fotografen.


Alfons!


Berta o min lurviga mage hemma hos våran första Mattis!


Berta som småtting


Stiliga Berta


Berta GIC!!!

6 kommentarer:

  1. Wow, vilken koll på släkten! Alltid trevlig när du tassar. Hoppas att du mår bra. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du lyckats spåra dina släktingar Benke!! Bra jobbat!!

    SvaraRadera
  3. Naww vilka fina småtassar! Den första kattunge-bilden är så bedårande! kan inte sluta titta! :O

    Detta med blogg följare kan man aldrig va så säker på dessutom ser det ju ut som att du har 6 officiella följare på sidan! :)

    Själv skriver jag mest till mig själv - förr att minnas allt som händer och dela med mig av minna upplevelser, vist är det kul med läsare och kommentarer men bara det att kunna gå tillbaka och minnas återuppleva gör det värt att skriva! :)

    ha det fint! *nosbuff*

    SvaraRadera
  4. Naw...Såå söta "tassar"
    ♥-ligt Grattis mé såjamat till Berta GIC/Jam & Kram från oss

    Mjsst...Nu tänker vi tassfölja,go du!!!

    SvaraRadera
  5. Tassar in och hoppas att ni har det bra i sommarvärmen. Nosbuff

    SvaraRadera
  6. O oj så stiliga! Men du e finast. Själv e jag bara 14 år så du e klokast också. Tass tass!

    SvaraRadera